16 September, 2013

WHY?

I don't know how should I react. Aku beci jadi gini. Aku beci ore ngato aku alik blake. Aku beci ore duk buruk aku. Fine. Ngato lah sapa puah. Mulut manusio, kito tokleh tutup. Bilo dio puah ngato, baru dio senyap. Right? Aku nok jerik, aku raso nok nepik puah. Cepat oh sebar pasa aku ng Juwe. So mj doh ko tahu? So dunio doh eh tahu? Pahtu lepah tahu sekmu ngato dih? Am I that suck? Am I that worse? Am I dammin shit? Whatever. Boleh buat aku jadi GILA. Juwe, even mu beci aku staro mano pun, mu boleh tak jangan hina ak like I've no feeling? Mace2 mu oyak, BITCH, TINO MUROH, SUCK, FUCK jah tadok lagi! And, mu boleh tak jangan samakan aku dengan EX mu? Aku tk pernoh samokan mu ng mano2 jate, just ak banding jah. Gak ak banding dale hati aku, buke oyak depe sejuto ore. Makyo, mu tok puah hati gpo lagi ng aku? Kalu mu ado depe aku tobak ak lenyek mu jadi pendek ketok. Huh. Mulut lu bau longkang ah bangang. Yang mu nok perbesar crito bakpo? Mu dendey ngan ak right? Sebabtu dengan sedap mulut mu heboh bendo buruk pasa aku kat mj tu? Mujo Amer crito. I trust him because I know him. And now, I hate mj damn much. Mujo ado abe aku situ. Takpo, abe aku buke gitu. Bia abe aku ado adik lain pun. Wuuuu. Po shit sero. Wak aku jadi bengong jah. Mujo alhamdulillah aku tk text ng sapo2 loni. Bia lah ore nok ngato, I know myself. I'm not a PLAYER, like 'em said. I'll prove to myself, aku tokse gewe doh. Perit. Po hok gong. Adok adik, ado abe, ado saem, padey lah. Gak bukenyo contct pun. Juwe, thanks! Thanks for everything but thanks for nothing. Aku takkan lupa. Kbye.

No comments:

Post a Comment