10 September, 2013

PENING

Hai. Aku keliru. Kecewa. Sedih. Menyesal. Mike bakpo bena aku wak gitu? Entah. Aku toktahu. Aku betul2 toktahu. Tapi perlu ko Bami wak gitu kapku? Perlu ko Kimie wak gitu kapku? Yes I admit, my fault, my weakness, i'm not a good sister for you. Adik nok uji kakak kei? And kakak gagal dengan ujian adik. I'm sorry dear. I didn't mean it :( adik, i miss the old of us. Tapi? Kakak tahu adik kesok gilo ng kak. But please, for the last time I'm begging you, forgive me. I really love you. Tapi adik kato kak liar kei? Toktahu nok kato gapo la kak. Takpo, kak follow jah gapo keputuse adik. Kak tkleh nok haley. Kak redo. Tapi kito duo tahun doh, cekak nok putuh gitu jah? Kak tokse. Tokse tokse tokse! Tapi, arghhh tekey aku. Banyok la tapi pun. Kimie! Bakpo mu wak gini? I need an explainaton. Please! Mu tk oyak sepatoh harey kapku, dohla tk text aku. Mano mu hok mulo? Ko ado saeng baru doh? Ho takpo2, ak redo lako. But seriously, u had changed 50% percent. Dulu mu tk gini, mu beruboh. Kay aku pehe mu ado gewe, Bami ado gewe. Who I am to u right? Aku ni sebeloh mato jah mu kelih. Hmmmm, panjey sikit lagi la ngeluh pun. Akuuuuuuuuuuuuuuuuu, I need someone. Shamer! Aku nok peluk mu. Aku nok jerik atah bahu mu. Aku tahu mu jah hok pehe aku. Mu jah ado time aku seney susoh. Mu jah hok sokmo v kato semangat kapku :'( takpo la phone aku sunyi tadok ore text pun, aku text ng Shamer. Huhu. Sedih. Bakpo nasib aku gini. Warning! My eyes will burst. Bullshit ah. AINA AMIRAH AMRAN! Forget it. Continue your life. Just flow the wind. Smile. Haa CANTIK :) kbye.

No comments:

Post a Comment