03 September, 2013

KIMIE.

Korang wonder, sape tu kan?
HAHA. My sweet friend. And aku sayei yo. 
Meh dekat-dekat, aku nok cito something.
Aku kenal rapat ng yo, maso 24/08. Baru je kan? Haha kira sendiri ah baru berapa hari kenal. Tak masuk sebulan pun lagi. 
First time jumpa dekat pizza. Aku, Piya, Bami, and him.
Masa tu tak cakap banyak pun. Aku banyak cakap dengan bami aku je. Ye lah, tak kenal lagi kan.
And then, hri Khamis. Aku ponteng kelas. Aku text Kimie, ajak dia teman aku. And then, he agreed :D Hajatnya nak pergi pesta buku, beli something, tapi ramai bapakkk orang.
Jadi ak batalkan niat and then pergi makan. 
Aww, bukan main sweet lagi Piya dengan Kimie. Tapi takpelah, tak kisah sangat. Who I am right. Lepak lama lah jugak dekat KfC tuu. Nak dekat zohor baru off ke KBM. Aku naik bas ke sana. Kimie dengan RXZ dia. Sampai je dekat KBM, aku text Kimie ''mananya?'' dia cakap dekat futsal. Aku pun ehhh? What the? Actually, dia gaduh dengan Piya. But not me right? Aku ajak dia sebab nak keluar dengan dia. Aku pujuk la sikit, dia pun datang la. EHHHHHH, guess what? Bukan jalan dengan aku pun, pegi jalan dengan Piya jugak. Sedihhhh. Aku pun pegi mengadu dekat Marry, yang Kimie gelar ''singa'' tu. JEALOUS. haha. This word should not be in my heart and my mind. Crazy aaaaa. Aku pun taktahu why. So lantaklah. Aku punya la intai mana Kimie dengan Piya ni, menghilang gitu jee. Tak cakap sepatah haram. Both sama je, pinggirkan ak. Takpe, i can smile. Last2, Piya cakap jugak diorang lepak dekat noodle station. Aku pegi intai. Ehhh? Date rupanya. Takpelah, tanak kacau. Aku tarik Marry and then aku nanges. Hahah cengeng la kau. Nasib baik Marry faham aku. Zohor nak habis dah, pergi solat. Baru lah dia text ak, col ak, ikut aku, aku tanak reply, tapi Marry yang pujuk. But, dia macam nak pujuk aku. Tapi ak buat bodoh je. Lepas Piya balik, baru ak boleh jalan dengan dia. Oh i forgot, nothing special with me, hehhhh. HAHA. Dahh, habis story about KBM. Happy even sekejap. Tak kesah la. Aku pun bukan kenal sangat Kimie tu. 

31/08. This date. Ada happy, ada sedih. Kimie dan Piya my first guest yang datang. Aku time tu berseluar track dan t shirt lagi. But, time tu Kimie badmood. Why? Sebab Piya cakap this day will be the last day i meet you. Aku pun tak faham dengan Piya, asal dia buat gitu, no motif. Apa? Ingat aku jelly? I've nothing with him. Just a friend. Gooo. Stop care about me. I admit, aku a little bit emo. Hahah biasalah, perempuan. Mula2, memang tak cakap pun dengan Kimie, entah. Aku pun takut nk tegur dia plus aku busy. This date jugak, ak putus dengan AHH. Bosan ah. Bak kata Kimie ''ak SERABUK gewe'' yeah. That's true. Ahh stop bout AHH, aku nok kecek pasa Kimie loni. Tengok lappy dia, tengok all his pictures. Hahah kiutt wei. Ni gambar curi


Nak tengok Piya? Here. 


Comel kan? Laki tengok sure meltinggg.


Actually, ni gambar curi. How sweet :)


This one Piya yang snap. Candid.




Okey. Ni aru me with him. Tu pun aku yang mintak nak bergambar. HAHA kbye.

No comments:

Post a Comment