30 November, 2013

FEELING

Feeling? Perasaan? Susah nak describe kan. I don't know why i became so sensitive. Mudah terasa. Harini sabtu kan, esok dah nak pergi asrama. Hei, feeling toward friends lah. Not a guy. Maahad Muhammadi Perempuan. Memang sinonim ah dengan 'geng'. Bukan budak Maahad ah kalau takde geng. Tak kira la samseng ke, budak skema ke. Sama je. Aku? Aku takde geng pun, tak minat ah. Tapi tipu ah kalau aku kata aku tak dengki. Asrama hidup berpuak-puak, budak berulang pun. Aku ni kan, arghhh! Susah ah nak cakap. Haritu keluar dengan geng Blouses. Memang rasa macam anak tiri. Ye lah, diorang buat macam, em entah. Geng M22. Aku rasa kalau aku tak keluar asrama dulu, aku dah masuk geng tu, dan aku memang takkan jd BestFriendForever dengan Shamer. And sekarang, aku duduk asrama sekali dengan geng FBI. Serious beb, rasa dipinggirkan. Kadang tu aku nak je pergi duduk dengan budak skema, diorang layan baik. Macam kawan ah, tak membezakan. Faham kan apa yang aku rasa? Apa yang aku cuba nak cakap ni? Sabar Aina, just a week. Aku kalau terasa dengan geng FBI tu, aku akan senyap. Aku akan buat something so aku takkan nangis. Sensitif kan aku? Nampak je camni. Ada je yang kata aku 'bekeng', but actually tak pun. Geng STT pulak, diorang ok je. Aku pernah duduk dengan diorang, tak rasa terpinggir pun. Kira ok la kan. Hmm. Assobiyah kuat sangat MMP ni. Tahun depan nak duduk asrama. Ye lah, SPM kan. But i don't think i can stand with FBI. Maybe i should stay alone, but i can't :( Korang takkan faham sebab korang tak duduk di tempat aku. Tapi untung ah aku ada Shamer. Kawan senang susah. Ramai kata susah nak cari kawan camni. Aku tak solat dia ingatkan aku. AKu nak buat itu ini, dia bagi nasihat. Sayang kau PENDEK <3

No comments:

Post a Comment