14 October, 2013

ALL ABOUT HER

Harini hari isnin right? Aku tk pergi sekolah. Hari jumaat kakten balik kelantan. Hari sabtu aku keluar lepak dengan dia, dia blanja coolblog xD Lepastu pergi lepak dekat Ed'dee, makan fries, story about everything. Lama tak jumpa kan. Kelmarin balik sekolah, ak naik mcd, jumpa dia. And, ak TERJUMPA kimie! Aih dia ni macam chipsmore, selalu ada, heran aku. Pergi la cakap dengan dia sekejap. Hee. Dia accident, kesian itek. Back to kakten, dia blanja mcflurry pulak xD I tak mintak ok. Tapi orang nak bagi kita terima. Tak gtu? Rezeki rezeki. Then, dia ajak pergi kbmall. Mak aih, jalan jem kemain. Kul 5 baru sampai, nak cari parking lgi. Lupa nak cakap, kakten datang dengan kereta. Naik beli kancing je. Jalan2, jumpa kakyeng. Or maybe diorang dah rancang nak jumpa kat situ, aku follow je. Sedap kut dengar kakyeng tu cakap, habis segala binatang dalam zoo keluar. Haha. Aku tak berani nak japukk, senyap je lah, pastu aku tertidur. Sampai2 tu depan coolblog. Ehh? Kakyeng nk belanja la. HAHA. Murah rezeki sungguh. Takpo la, bila lagi kan. Happy la boleh lepak sekali. Harini kakten ajak pergi study rumah dia, jap nak fikir. Em em nak pergi ke tk eh? Takut tak jadi study la, jd benda lain. Hee. Sedia maklum sudaa. Pergi kut jap2 lagi, sebab hari rabu kakten nak pergi Penng balik :( kejap je balik. Esok ak balik kampung dah. Okey la, saje boring2. Jum ngapaaaaa :D kbye.

No comments:

Post a Comment