25 October, 2012

IMPIAN~


Setiap manusia mempunyai impian dan harapan.
Adehh, mace nok nyetak karange hok cikgu Ramlah tu aja la pulok.
haha. imissyoucikgucomey!
meh aku nok oyak impian aku meh :D
Kalu srabuk syuhh syuh! Tak hingin aku menengok muka hang.
tengoh mike. Loading loading....
  • nok keto porsche yeahh!
  • dok pum mini copper colour blue awww
  • nok g hawaii yaa
  • honeymoon oversea aumm
  • study dekat ireland RSCI (Royal Collage Surgery of Ireland) wow supperb!
  • letok anok namo Azzahra muahaha
  • nok make banyok banyok tapi tokse gemuk -,- nafsu makan la katakan
  • 9A PMR okay
  • SMU mumtaz oumm
  • 11A SPM mesti
  • pahtu tuney terus ng A. haha
  • nok tidur tok wak go skaro. nafsu tidur la katakan
  • sayangilah aku seadanya :') ewahhhh
  • kalu aku nok tinggi sikit lagi buleh? hee
  • haa! Aku nok ciungg dio puah. heshh, doso doso
haha ado hok logik ado hok dok. Impian la katakan. Babai

No comments:

Post a Comment