04 August, 2012

Dia Datang ><'

Hari ni 4/8 kan?
Alahai, asal dia datang?
Actually, ena tak suka dia datang! hoho
Terkejut makkk. Dia datang mengejut.
Dah lah buat surprise for the second time.
Aku hargai dia :) pffttt -,-
Nak tau sbb apa dia datang?
Sbb ak kawan dgn sorang budak cute NUR SHAMIERAH MUHD AZLI SHAM.
wahhhaha, sian kau budak.
Tu la, sapo suh jahak sangakkk.
Then, ak pergi kedai
nak beli hadiah untuk dia.
Ye lah kan,dah buat surprise takkan aku nak buat dekk je
Okay, elok ak masuk kedai. Pakcik tu stare ak.
Tak segar ke?
Aku tanya pakcik tu, pakcik tu marah aku.
Hoi, ak tapa sepak kei.
wah wah aku dio poso ke dok, cino~
Sabar ena.
Aku pun pergi kedai satu lagi. Ada la dale sepuluh langkah jaley.
Pompuan. Kakak. Cantik. Senyum je.
Mintak hadiah utk dia, bayar, balik.
Sampai rumah, ak kasi la dia hadiah tu. hehe
Dia suka tau. Wow! i like it :D
Haha, tamat.
org tertentu jah pehey (:

No comments:

Post a Comment